۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات محلات قدیمی قزوین با عزم جهادی حل شود

مشکلات محلات قدیمی قزوین با عزم جهادی حل شود

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: برخی محلات قزوین همچون تبریز و یا بلاغی سالها است با مشکل روبرو هستند و نیاز است یک بار برای همیشه با یک عزم جدی به مشکلات آن خاتمه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: آنچه در شاهچراغ اتفاق افتاد به دلیل کوتاهی شیعیان در انجام رسالت خود است.

وی با بیان اینکه حضور در شورای شهر فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، افزود: حل مشکلات مردم و پایان مشکلات گذشته این شهر در دستور کار اعضای شورای شهر قرار بگیرد.

آیت الله اسلامی عنوان کرد: برخی محلات قزوین همچون تبریز و یا بلاغی و مغلواک سالهاست با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و نیاز است یک بار برای همیشه با یک عزم جدی این مشکلات پایان بپذیرد.

وی تاکید کرد: اگر امروز شاهد اعتراض مردم هستیم به این دلیل است که نتوانستیم صدای مردم را شنیده و در جهت رفع مشکلات آنها قدم برداریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کنیم، گفت: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان در بطن مردم بوده و مشکلات آنها را می‌شنوند.

وی اظهار کرد: در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رئیس جمهور نیز بر وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرده و از او خواستیم تا با تورم به صورت جدی مبارزه کند.

آیت الله اسلامی در پایان یادآور شد: سفره مردم همچنان کوچک است و نیاز است مشکلات مردم بیش از گذشته رسیدگی و رفع شود.

کد خبر 5618470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha