۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه:

دانش‌آموزان دارای علائم آنفلوانزا به مدرسه نروند

دانش‌آموزان دارای علائم آنفلوانزا به مدرسه نروند

گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: والدین و مسئولان مدارس از حضور دانش‌آموزان مبتلا به علائم بیماری آنفلوانزا در کلاس درس جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر شنبه در بازدید از مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهرستان گناوه اظهار داشت: افزایش ابتلاء به بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی با توجه به‌قرار گرفتن در فصل پاییز نیاز به توجه جدی دارد.

وی تأکید کرد: دانش آموزان با زدن ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند از شیوع بیماری جلوگیری کنند و مسئولان مدارس باید موضوع تهویه هوا را به‌صورت جدی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: با ابتلای فرزندان در خانواده امکان ابتلای و متعاقباً بستری شدن سالمندان، بیماران دارای بیماری زمینه‌ای مثل دیابت یا بیماران با نارسایی قلبی و کلیوی وجود دارد.

حیدری افزود: افراد مبتلا، شامل دانش آموزان، معلمان و مسئولان مدارس، در مدرسه حاضر نشوند و والدین از بردن فرزندان بیمار خود به مدرسه جلوگیری کنند.

در این بازدید معاون بهداشتی، مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و کارشناس بهداشت و سلامت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

کد خبر 5619598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha