۸ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۶

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

بسیجیان آماده ایستادن در مقابل جریان فتنه هستند

بسیجیان آماده ایستادن در مقابل جریان فتنه هستند

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجیان آمادگی دارند در مقابل جریان فتنه محکم بایستند، گفت: فریب خوردگان به دامن انقلاب اسلامی برگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا مهدوی شنبه شب در نشست هم اندیشی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جریان فتنه به ارزش‌های و تفکر موجود در دانشگاه‌ها توهین می‌کند، افزود: بسیجیان آمادگی دارند در مقابل جریان فتنه محکم بایستند و منتظر دستور هستند تا اقدام کنند اما در حال حاضر دعوت به صبر و تحمل شده‌اند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی برای جلوگیری از مشکلات، شرایط سخت موجود را تحمل می‌کنند تا از این وضعیت موجود به خوبی عبور کنیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان که در حرکت‌های این روزها حضور دارند، فریب خورده‌اند، گفت: مسئولان دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی ولی فقیه باید شرایط موجود را مدیریت کنند تا جریان فتنه تمام شود و فریب خوردگان به نظام بر گردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین باید با تدابیری که توسط مسئولان ارشد و رؤسای دانشگاه‌های استان اتخاذ می‌شود هر چه زودتر وضعیت موجود در دانشگاه‌ها به خوبی مدیریت شود تا شاهد پایان این شرایط باشیم.

کد خبر 5620084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha