۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات وحادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات وحادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

ارومیه - تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ارومیه جهت محکوم کردن اغتشاشات اخیر و جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در محکومیت حوادث اخیر و حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پس از اقامه نماز ظهر و عصر روز ۱۰ آبان مسیر مسجد دانشگاه تا دانشکده علوم پایه را طی کردند و با شعارهایی این اقدامات را محکوم کرده و از مسؤلین خواستند با قاطعیت با خاطیان برخورد شود.

حجت الاسلام امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این تجمع با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی بسیار مقتدر است، افزود: آمریکا با جنگ ترکیبی و هیبریدی از تحریم گرفته تا راه اندازی اغتشاشات با روش‌های مختلف به دنبال آشوب در ایران است، چون پیش از این و در اوج قدرت، ایران با گفتمان بی نظیری که داشت ایدئولوژی آمریکا را به خاک و خون کشیده و امروز این استکبار در حال دست و پا زدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: خطرناک‌ترین دشمنی که آمریکا می‌توانست داشته باشد انقلاب اسلامی ایران بود چون غرب یک نقطه جغرافیایی نیست بلکه یک ایدوئولوژی است و تنها ایدوئولوژیکی که می‌تواند آن را مغلوب کند، ایدوئولوژی انقلاب اسلامی ایران است.

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات وحادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

وی در خصوص اغتشاشات اخیر با اشاره به اینکه اگر حرفی برای گفتن هست باید از در منطق وارد شد و ایجاد اغتشاش چاره کار نیست، افزود: همه نسبت به رانت، رشوه و بعضی مسئولان بی کفایت اعتراض دارند اما اعتراضات باید با زبان منطق بیان شود.

حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند منطق گرایی هستیم، گفت: دنیای کنونی امروز دنیای بی منطق کردن مسائل در فضای مجازی است تا از مقدمات نادرست نتیجه نادرست بگیرد که برازنده دانشجو و دانشگاهی نیست بلکه با منطق و استدلال درست کار را پیش باید برد.

وی با بیان اینکه صدها تئوریسین شبانه روز فکرشان این است چگونه می‌توانند با ایران مقابله کنند، اظهار کرد: در دنیای امروز برای مقابله با دشمنان چشم بینا، زبان گویا، گوش شنوا و ایمانی راسخ در درونمان نیاز داریم.

دانشگاهیان در این تجمع اعتراضی شعارهای «هیأت منا الذلة»، «لبیک یا حسین»، «مرگ بر استکبار» سر دادند.

کد خبر 5622633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha