۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر:

بارندگی به بخش کشاورزی و برق استان بوشهر خسارت زد

 بارندگی به بخش کشاورزی و برق استان بوشهر خسارت زد

بوشهر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه بارندگی اخیر خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی و برق واردکرد افزود: این بارندگی موجب آبگیری خوب سدها و سازه‌های آبخوان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر فعالیت سامانه بارشی نقاط مختلف استان بوشهر به‌خصوص شهرستان‌های شمالی و مرکزی شاهد ریزش باران رحمت الهی بودند که بیشترین میزان بارندگی در روستای عباسی شهرستان گناوه با ۱۲۶ میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: بارندگی دو روز گذشته موجب آبگیری خوب سدها و سازه‌های آبخوان داری و آبخیزداری استان بوشهر شد.

وی با بیان اینکه این بارندگی خساراتی نیز به همراه داشته است، ادامه داد: بارندگی موجب خسارت به شماری از زیرساخت‌های برق و بخش کشاورزی در شهرستان‌های گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی و باعث خاموشی موقت در برخی از این مناطق شد.

وی گفت: با پیگیری شرکت برق هم اکنون در هیچ نقطه‌ای از استان خاموشی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه بارندگی، تندباد و سقوط دیوار جان یک نفر را در شهرستان گناوه گرفت اضافه کرد: این سامانه بارشی آسمان اواخر وقت روز جمعه ۱۳ آبان استان را ترک کرد و اکنون شرایط جوی استان پایدار است.

دهقان بیان کرد: تا این لحظه میزان دقیق خسارت‌ها هنوز اعلام نشده است که به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5625236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha