۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴

امام جمعه شهرکرد:

فعالیت‌های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری شهرکرد حمایت شود

فعالیت‌های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری شهرکرد حمایت شود

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهرکرد به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری حمایت و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد فرهنگ مناسب در بخش‌های مختلف شهرکرد مانند بوستان‌ها و پارک‌ها اقدام کند.

وی افزود: تقویت مساجد و حمایت از تلاشگران فرهنگی در راستای گسترش و پرورش فرهنگ اسلامی مورد توجه جدی مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد باشد.

نکونام به گلایه‌های مردم برخی از نقاط شهرکرد و توجه نکردن مسئولان به این گلایه‌ها اشاره و تصریح کرد: پاسخ به پرسش‌ها و انتظارهای مردم و شهروندان ضروری است.

وی یادآور شد: وضعیت شهرکرد در زمینه‌های مبلمان شهری، فضای سبز، خیابان‌ها و خدمات شهری در تراز مرکز استان نیست و امیداست شهردار جدید در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد یکی از چالش‌های مرکز استان است که باید به‌سرعت برای تعیین تکلیف آن اقدام شود.

نکونام با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل جاده و طرح‌های مرتبط با تپه نورالشهداء شهرکرد یادآور شد: این مکان به پایگاه فرهنگی و شهدایی تبدیل و پایگاه ورزشی زیپ‌لاین در مجاورت آن مدیریت شود.

کد خبر 5628338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha