۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵

استاندار ایلام:

تلاش های دشمن برای ایجاد اخلال در کشور بی اثر خواهد بود

تلاش های دشمن برای ایجاد اخلال در کشور بی اثر خواهد بود

ایلام-استاندار ایلام گفت: تلاش های مستمر دشمن و جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور و آسیب به نظام بی اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیاز روز چهارشنبه در آیین باشکوه یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام و ۴۰۰ شهید ایل خزل و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق برای دولت سیزدهم، افزود: امامین انقلاب فرمودند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی در ادامه گفت: بنده به عنوان خدمتگزار مردم ایلام از اهتمام مردم شهرستان چرداول و ایل خزل که این آیین و یادواره سترگ و باشکوه را خلق کردند و با حضور عارفانه خود و با دعوت از میهمانان گرانقدر موجب غنای این مراسم شدند و این لحظه‌های ماندگار را ثبت کردند قدردانی می‌کنم.

استاندار ایلام گفت: پیام شکوه این جمعیت این است که همه با شهدا پیمان بسته‌ایم که یک لحظه از پاسداری از آرمان انقلاب دست نخواهیم کشید.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: امام محمدباقر (ع) به نقل از جد بزرگوارش می‌فرماید هیچ قطره‌ای خونی محبوب تر و مقدس‌تر از خون شهدا نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد.

بهرام نیا با اشاره به تلاش‌های جبهه استکبار برای ایجاد تفرقه و آشوب گفت: تلاش‌های مستمر دشمن و جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور و آسیب به نظام بی اثر خواهد بود و هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرماندار، نماینده ایلام در مجلس و دیگر افراد حاضر در این یادواره باشکوه قدردانی کرد و گفت: همچنین تشکر می‌کنم از سردار شادمانی و امیر سرافراز خلبان شجاع کیومرث حیدریان که بخشی از رزم آسمانی را برای این جمعیت شهید پرور روایت کردند.

کد خبر 5628582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha