۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

استاندار خراسان شمالی:

تمرد مدیران خراسان شمالی از مصوبات کارگروه‌ها تخلف است

تمرد مدیران خراسان شمالی از مصوبات کارگروه‌ها تخلف است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: تمرد و سرپیچی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصوبات کارگروه‌ها به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح یکشنبه در کارگروه ساماندهی فضای اداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به تعیین تکلیف فضاهای مازاد اداری امری ضروری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تمرد و سرپیچی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصوبات کارگروه به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تعارفی با ادارات استان نداریم، افزود: اگر مدیری از مصوبات این کارگروه سرپیچی کند پرونده تخلف اداری برای وی تشکیل می‌شود و در این حوزه فقط استاندار تصمیم گیر اصلی و نهایی است و ارجاع به سازمان‌های ملی پذیرفتنی نیست.

حسین نژاد وظیفه اصلی کارگروه را واگذاری فضاهای اداری و صدور مجوز ساخت سازمان‌های اداری بر اساس استانداردهای تعیین شده و تعیین و تغییر بهره بردار دانست.

گفتنی است تعیین تکلیف ساختمان نیمه تمام ثبت احوال شیروان، تعیین تکلیف ساختمان آب و فاضلاب شهر آشخانه، تعیین تکلیف اختلاف دانشکده فنی شیروان، تعیین تکلیف ساختمان پزشکی قانونی و درخواست اداره کل راه و شهرسازی جهت تأمین فضا برای اداره شیروان از دستور کارهای این نشست بود.

کد خبر 5630863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha