۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶

معاون سپاه استان بوشهر:

جوانان انقلابی با تولید محتوا در فضای مجازی مقابل دشمن می‌جنگند

 جوانان انقلابی با تولید محتوا در فضای مجازی مقابل دشمن می‌جنگند

بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جوانان انقلابی با تولید محتوا در فضای مجازی مقابل دشمن می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی غضنفری ظهر چهارشنبه در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی برای مردم جذابیت ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: در برخی از دوران‌ها کوتاهی که صورت گرفت موجب جولان دشمن در فضای مجازی شد، اما امروز با حضور جوانان انقلابی نقشه‌های دشمن خنثی شده است.

وی عنوان کرد: دشمن در همه عرصه‌ها حتی دارویی کشور ما را تحریم کرد، اما تنها حوزه‌ای که تحریم نیستیم، حوزه فضای مجازی و سیستم‌های دیجیتال است.

غضنفری بیان کرد: امروز جوانان انقلابی با تولید محتوایی که انجام می‌دهند در مقابل دشمن ایستاده و در حال مبارزه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه باید در تولید محتوا تفاوت آمریکای دیروز و آمریکای امروز را به تصویر بکشیم و برای مردم تبیین کنیم، ابراز کرد: امروز شاید خیلی از جوانان اتفاقات و چالش‌هایی که برای کشور ایجاد کردند، ندیده باشند که باید برای آنها تبیین شود.

وی افزود: در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را به جوانان و مردم انتقال دهیم. برنامه‌هایی که دشمنان علیه کشورهای اسلامی می‌زنند، باید برای همه گفته شود.

غضنفری اظهار کرد: در فضای مجازی باید حالت تدافع داشته باشیم تا در فضای مجازی نیز دشمن زمین گیر شود.

کد خبر 5633611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha