۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۱۲

استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

طلب۴۰۰۰میلیاردی شهرداری‌های سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های دولتی

طلب۴۰۰۰میلیاردی شهرداری‌های سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های دولتی

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۵۵ شهرداری استان از دستگاه‌های اجرایی، بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران سیستان و بلوچستان که ظهر چهارشنبه انجام شد، افزود: بر اساس اطلاعات، ۵۵ شهرداری استان، از دستگاه‌های اجرایی بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند که پرداخت آنها بخشی از مشکلات این نهادها را برطرف رفع خواهد کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۲۱۳ میلیارد تومان به شهرداری‌های سیستان و بلوچستان در راستای بهبود وضعیت اعتباری آنان کمک مالی شده است،

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۳ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست سال جاری به شهرداری‌های این استان با هدف بهبود وضعیت اعتباری آنان، کمک شده.

مدرس خیابانی خاطر نشان کرد: بودجه شهرداری‌های این استان ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که ۵۹ درصد این مبلغ، مربوط به شهرداری زاهدان است.

وی با اشاره به میزان بالای دفع زباله در استان، بیان کرد: میزان دفع زباله توسط شهرداری سیستان و بلوچستان در طول هرسال، بیش‌از ۳۵۵ هزار تن است که رقم بسیار بالایی بوده و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید به شهرداران کمک کرده و شهرداران نیز به مردم خدمات حوزه کاری خود را به خوبی ارائه دهند.

کد خبر 5633950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha