۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

جهاد تبیین کارآمد مستلزم اقدام ترکیبی است

جهاد تبیین کارآمد مستلزم اقدام ترکیبی است

خرم‌آباد- سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان با بیان اینکه جهاد تبیین کارآمد مستلزم اقدام ترکیبی است، بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جعفری امروز یکشنبه در همایش جهاد تبیین دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سخنانی با بیان اینکه جهاد تبیین دو الزام و شرط مهم دارد، یکی شرط علمی و دیگری عملی، اظهار داشت: ابتدا باید خطر را دقیق و همه جانبه شناخت و درک درستی از ابعاد و شیوه‌های حمله دشمن داشت.

وی، عنوان کرد: در ادامه باید با روحیه جهادی در تبیین معارف اسلامی، انقلابی و شبهه افکنی ها و تحریف‌های دشمن گام برداشت.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه بر اساس مبانی قرآنی جهاد تبیین شرط لازم برای جهاد کبیر است، افزود: در شرایطی که الان ما داریم، ما با تهاجم ترکیبی در کشور مواجه هستیم و لازمه مقابله با این تهاجم ترکیبی، جهاد ترکیبی است.

جعفری گفت: در تهاجم ترکیبی که ابزارهای رسانه‌ای در کانون آن قرار دارند، با جنگ شناختی، جنگ روایت‌ها و جنگ روانی، ذهن و قلب مردم جامعه ما را هدف قرار داده اند که ما باید تبیین درست و اغنایی اساس مقابله با تهاجم ترکیبی را در پیش بگیریم.

وی، بیان داشت: متأسفانه آثار این جنگ ترکیبی را توسط عده قلیلی در کف خیابان‌ها و فضای مجازی در این چند وقت اخیر شاهد بوده ایم.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین کارآمد مستلزم اقدام ترکیبی است، همان طور که دشمن به صورت ترکیبی از همه عناصر قدرت رسانه استفاده می‌کند، افزود: در جهاد تبیین هم باید جبهه انقلاب از همه ظرفیت‌ها، امکانات و استعدادها استفاده کند و با بهره گیری از اصول و قواعد جنگ رسانه‌ای و شناختی به مصاف تهاجم ترکیبی برود.

جعفری در ادامه با اشاره به دستاوردهای کشور بعد از پیروزی انقلاب، عنوان کرد: ما باید این دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران را بیان کنیم تا مردم آگاه باشند که در چه حوزه‌هایی رشد داشته ایم.

کد خبر 5636275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha