۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

اردوهای پیشرفت دانش آموزی پیوست فرهنگی داشته باشد

 اردوهای پیشرفت دانش آموزی پیوست فرهنگی داشته باشد

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اردوهای پیشرفت دانش آموزی در استان پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت صبح سه‌شنبه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه مدارس شاهد استان البرز بر اساس عملکرد کاری در ۲ بخش آموزشی و پرورشی تجلیل می‌شوند، اظهار کرد: طرح ارزیابی مدارس شاهد استان در حال اجرا است که می‌توان از آن برای انتخاب مدارس برتر هم استفاده کرد.

وی تشکیل دو کارگروه برای انتخاب مدارس و ستاد شاهد استان البرز با هم اندیشی آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گردهمایی مدارس شاهد استان البرز نیز در فضایی مناسب با مشارکت آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌ریزی گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: اجرای این برنامه می‌تواند در ایجاد انگیزه و الگو پذیری مدیران و فعالان حوزه مدارس و ستادی شاهد استان البرز تأثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح‌ها و جشنواره ملی مدارس شاهد، استان البرز با جدیت پای کار باشد تا شاهد رشد کیفیت بخشی و کسب رتبه‌های برتر دانش آموزی و معلمان در سطح کشوری باشیم.

حجرگشت ادامه داد: برای داوری آثار جشنواره ملی ایثار که برای دانش آموزان طرح شاهد در دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود باید تعامل و همفکری بین دو دستگاه آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان اقدام شود.

وی یادآورشد: برای اعزام دانش آموزان مدارس شاهد استان البرز به اردوهای پیشرفت که می‌توانند در تبیین پیشرفت ایران در ۴۳ سال گذشته بسیار مؤثر، امید آفرین باشد و خودباوری را در بین آنها تقویت کند که این مهم نیاز به هماهنگی با شهرداری جهت اختصاص اتوبوس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: اردوهای پیشرفت دانش آموزی در استان پیوست فرهنگی داشته باشد.

کد خبر 5637607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha