کاربران صهیونیست در توییتر:

نتانیاهو می خواهد کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

نتانیاهو می خواهد کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.

خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: پس برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی، رئیس رژیم صهیونیستی، نخست وزیر منتخب را مأمور می‌کند تا در یک بازه‌ی زمانی مشخص از کنست رأی اعتماد بگیرد.

نتانیاهو که پیش از انتخابات وعده تشکیل کابینه طی یک هفته را داده بود تا به امروز نتوانسته وعده‌های خود را عملی کند. شماری از کاربران صهیونیست و مقامات سیاسی نسبت به این وضعیت واکنش نشان داده‌اند که در این گزارش به بررسی برخی از آنان می‌پردازیم:

یوو کیش (عضو کنست)، در توئیتی در این رابطه نوشت: همه ما برای اینکه بتوانیم یک کابینه چپ‌گرا را کنار گذاشته و کابینه‌ای جدید جایگزین آن کنیم، بهای سنگینی می‌پردازیم. آرزو می‌کنم در هفته پیش‌رو راه حلی پیدا شود و یک کابینه راست‌گرا که به نفع همه باشد، تشکیل شود.

نتانیاهو می خواهد افراد مذهبی،کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

یکی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی به نام شمعون نیز در صفحه مجازی خود پستی خطاب به نتانیاهو به اشتراک گذاشته است: آقای نتانیاهو! شما مأمور تشکیل کابینه هستید، لطفاً به خودتان احترام بگذارید و کابینه را هرچه زودتر تشکیل دهید، چرا که هر روزی که می‌گذرد و شما کابینه را تشکیل نمی‌دهید، عدم اطمینان نسبت به شما بیشتر شده و تصویر بدی از وضعیت در ذهن جامعه ایجاد می‌شود، لطفاً هرچه سریع‌تر این بازی مسخره را به پایان برسانید!

نتانیاهو می خواهد افراد مذهبی،کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

یک کاربر دیگری به نام عمیت نوشته است: حتی اعضای لیکود هم می‌دانند که نتانیاهو قاطعانه برای تشکیل یک کابینه راست‌گرا تلاش نمی‌کند.

تنها چیزی که برای او اهمیت دارد تشکیل کابینه‌ای برای فرار از تهدید و قضاوت است. نتانیاهو آماده است تا تمام پست‌های کلیدی را به افراد مذهبی، کاهنان و فراری‌ها بدهد، تنها به این شرط که آنها به او کمک کنند تا او از محکومیت به دادن رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد فرار کند.

نتانیاهو می خواهد افراد مذهبی،کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

یکی از ورزشکاران ساکن سرزمین‌های اشغالی به نام ساموئل نوشته است: در فضای کاری نتانیاهو، نخست وزیر منتخب، صحبت از این واقعیت است که به دلیل حساسیت‌های امنیتی و همکاری با آمریکایی‌ها، باید یک کابینه با تاکید بر وحدت با مشارکت بنی گانتز تشکیل شود و این یعنی یک کابینه راست‌گرا ضعیف و از دست رفته تشکیل خواهد شد.

نتانیاهو می خواهد افراد مذهبی،کاهنان و فراری‌ها را به قدرت برساند

کد خبر 5638640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha