۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی:

خراسان رضوی پایان هفته سرد می‌شود / ‏وزش‬ باد شدید

خراسان رضوی پایان هفته سرد می‌شود / ‏وزش‬ باد شدید

مشهد ـ کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند کاهش تدریجی دمای هوا در خراسان رضوی آغاز شده و روزهای پایانی هفته سردترین روزهای هفته است.

آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، از امروز بعدازظهر بتدریج بر میزان ابرناکی افزوده شده و فردا در دامنه‌های هزار مسجد بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: فردا در مناطقی از شمال غرب، مرکز و شرق استان بر سرعت وزش باد افزوده شده که با گردوخاک و احتمال کاهش میدان دید همراه است.

وی به پیش ‎بینی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا دوشنبه ۷ آذر پرداخت و افزود: آسمان شهر مشهد فردا قسمتی تا نیمه ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید و غبار آلود خواهد بود.

فاروقی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱ درجه سلسیوس سردترین و صالح‎آباد با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۶ و ۲۳ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎ تربت حیدریه ۲۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کد خبر 5641446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha