۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۱

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

دعوت دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان

دعوت دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان

سنندج- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: «بهنیا امامی» و «محمد زارعی» دو کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور دعوت شدند.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان گرامیداشت هفته جهانی معلولین به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: استان کردستان با دو کشتی گیر در این مسابقات حضور پیدا کرد و توانست دو مدال ارزشمند طلا را کسب کند.

جولایی خاطرنشان کرد: در نتایج رده سنی جوانان وزن ۷۹ کیلوگرم «بهنیا امامی» از کردستان با غلبه بر تمامی حریفان خود عنوان نخست و نشان طلا را از آن خود کرد و جواز حضور در نخستین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور را به دست آورد.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز «محمد زارعی» دیگر نماینده کردستان بر سکوی قهرمانی وزن ۷۰ کیلوگرم تکیه زد و ضمن کسب نشان طلای این وزن جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشور را به دست آورد.

جولایی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی و قهرمانی ناشنوایان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشور طی روزهای هشتم و نهم آذرماه با حضور ۷۰ ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، لرستان، البرز، تهران، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و مرکزی در مجموعه ورزشی فدراسیون ناشنوایان برگزار شد.

کد خبر 5648052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha