۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۰

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات:

دشمن از احساسات نوجوانان سوءاستفاده کرد

دشمن از احساسات نوجوانان سوءاستفاده کرد

گرگان- مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که دشمن تلاش می کند مردم را با خود همراه کند، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن از احساسات نوجوانان سوءاستفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قدیری شامگاه چهارشنبه در عملیات حاج قاسم با فعالان فرهنگی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب ۴۳ سال پیش در ورود به کشور باصلابت تمام گفتند من به پشتوانه ملت دولت تعیین می‌کنم و توی دهن این دولت می زنم.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نیروی عظیمی که حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه آن با دشمن تا بن دندان مسلح برخورد کرد مردم بودند و این نگاه به قدرت مردم تا امروز ادامه داشته است و رهبر معظم انقلاب هم همین رویه را در پیش گرفته‌اند.

قدیری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هشت سال پیش فرمودند اگر اسرائیل غلطی کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم و خیلی صریح بیان کردند سوخت موشک‌های ما فریاد انتقام مردم بود.

وی توضیح داد: ما اگر از حکومت‌های دنیا بپرسیم امنیت خود را چگونه برقرار می‌کنید، اکثر قریب به اتفاق کشورها خواهند گفت با کمک نیروهای مسلح و گلوله امنیت را حفظ می‌کنیم اما ما در کشور خود امنیت را با کمک مردم برقرار کرده‌ایم.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی سه دهه قبل در هیئت دست فروش در شهرستان قلعه جنگ وارد شد و با مردم ارتباط برقرار کرد و با کمک مردم امنیت را در این شهر برقرار کرد.

قدیری تصریح کرد: اطلاعات ما با اخباری که از مردم می‌رسد تکمیل می‌شود و قدرت نظام ما مردم هستند.

وی گفت: متأسفانه در چند سال گذشته دشمنان از مردم که قدرت و پاشنه آشیل نظام هستند علیه نظام سوءاستفاده می‌کنند و به همین دلیل تلاش می‌کند مردم را با عناوین مختلف با خود همراه کند، مثل جریان اغتشاشات اخیر که تلاش کردند با دروغ و سوءاستفاده از احساسات نوجوانان آنها را به خیابان بکشند.

مسئول شبکه مبلغین مجازی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در فعالیت‌های فرهنگی مردم باید متصدی و میدان دار باشند.

کد خبر 5649779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha