۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع):

۴ جشنواره بین المللی رضوی در کشور برگزار می‌شود

۴ جشنواره بین المللی رضوی در کشور برگزار می‌شود

سمنان- مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) با بیان اینکه جشنواره رضوی به میزبانی ۱۵ استان کشور برگزار خواهد شد و بخش‌های متنوعی خواهد داشت، گفت: چهار جشنواره بین المللی رضوی نیز برگزار می‌شود.

مرتضی سعیدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعمال تغییر رویه در برگزاری جشنواره رضوی در کشور خبر داد و ابراز کرد: امسال این جشنواره در ۱۵ استان کشور میزبانی خواهد شد و مجموعاً ۱۶ جشنواره شعر رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار جشنواره بین‌المللی شامل اشعار فارسی، ترکی، عربی و.. امسال برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر آن دو جشنواره از ۱۲ جشنواره ملی که در کشور برگزار می‌شود نیز بخش بین‌الملل خواهد داشت تا شاهد حضور شاعران کشورهای مسلمان دیگر نیز باشیم.

مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) با بیان اینکه این تغییر امسال به واسطه درگیر کردن استان‌های دیگر در این امر معنوی و فرهنگی است، بیان کرد: جشنواره شعر ترکی رضوی، جشنواره شعر عربی رضوی و جشنواره شعر فارسی رضوی برنامه‌های امسال ما محسوب می‌شوند.

سعیدی زاده با بیان اینکه کرمان، خوزستان، آذربایجان غربی و … در زمره میزبانان جشنواره رضوی خواهند بود، گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های جشنواره رضوی امسال برنامه ویژه برای نوجوانان و کودکان است که در همدان و با عنوان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان نیز میزبان جشنواره ملی داستان رضوی خواهد بود، گفت: نشست‌هایی با مسئولان استان سمنان برگزار شده تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را در زمینه برگزاری هرچه بهتر این رویداد داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) با بیان اینکه جشنواره بین‌الملی عکس رضوی، جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره ملی تئاتر خیابانی و.. در زمره بخش‌های جشنواره رضوی سال جاری خواهند بود، ابراز کرد: طرحی امسال تمهید شده که همیاران فرهنگی جشنواره برای بهتر برگزار کردن رویدادها به کمک استان‌ها بیایند.

کد خبر 5649960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha