۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲

رئیس پارک علم و فناوری زنجان:

فن بازار باید پیوند دهنده ارتباط بین پژوهش و صنعت باشد

فن بازار باید پیوند دهنده ارتباط بین پژوهش و صنعت باشد

زنجان-رئیس پارک علم و فناوری زنجان گفت: فن بازار باید پیوند دهنده ارتباط بین پژوهش، فناوری و صنعت باشد.

علی آذر پیوند روز پنجشنبه درحاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار زنجان که در محل کارخانه کبریت برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر، به تاثیر نمایشگاه ها در رونق اقتصادی اشاره کردو افزود: با وجودی که تحریم ها موجب بروز کندی و در پاره ای از موارد، قطعی در زمینه تامین کالای شرکت ها شده است. ارائه فن آوری جدید وصنایعی که متاثر ازتحریم ها است می تواند باعث جذب مشتری شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۹ غرفه فناوری اطلاعات را ارائه کرده اند و هر دستگاهی اعم از شرکت ها و دانشگاه ها نوآوری و پژوهش های خود را ارائه می دهند که باید شرایطی فراهم شود صنعت، این موارد را شناسایی و استفاده کند.

آذر پیوند تاکید کرد: فن بازار باید پیوند دهنده ارتباط بین پژوهش، فناوری و صنعت باشد.

وی یادآوری کرد: غرفه های حاضر کارهای خوب و ارزشمندی ارائه داده اند ولی تولیدات وقتی ارزشمند می‌شوند که فن آوری جدیدی ارائه کنند و تکنولوژی در کارها لحاظ شود که تمام سعی ما این است تا شرکت های فن آور را به بازار برسانیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: نمایشگاه های موازی بسیاری برگزار می شود که بیشتر حالت نمایشی دارد در حالی که نمایشگاهی که در آن قرار دادی بسته نشود ومحصولی به فروش نرسد به درد نمی خورد.

آذر پیوند اظهارداشت: در کل کشور بسیاری از افراد محصول را تولید می کنند اما در بخش مارکتینگ و بازاریابی دچار مشکلاتی هستند که باید تلاش کنیم اکوسیستم کامل شود.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی است برای نمایش و ارائه توانمندی ها برای بازاریابی و هدف از حضور فناوری جذب مشتری و بازاریابی است که باید زحمات پژوهشگران، فناوران و تولید کنندگان را دراین نمایشگاه ها به نحو خوبی برای ذینفعان ارائه کنیم.

آذر پیوند از تلاش برای افزایش بودجه پارک‌ها خبر داد و افزود: پارک زنجان در سال ۹۷ تاسیس شده و نسبت به پارک‌های سایر استان ها در موقعیت خوبی قرار ندارد بنابراین تمام سعی ما بر این است تا توسعه کمی را در اولویت قرار دهیم وبعد از آن توسعه کیفی را در نظر بگیریم.

کد خبر 5650164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha