۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

یوم الله ۹ دی ماه مصداق مقاومت ملت ایران/دروغ آخرین حربه دشمن

یوم الله ۹ دی ماه مصداق مقاومت ملت ایران/دروغ آخرین حربه دشمن

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حماسه بزرگ یوم الله نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بوده که نشان از قوت و مقاومت ملت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی صبح شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه بیان کرد: دوم تا نهم دی ماه به عنوان «هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت» و از دهم تا نوزدهم دی به عنوان «دهه مقاومت» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در این ایام پر برکت با تمام توان در راستای تبیین دستاوردها و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنیم.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه ظرفیت مناسبت‌ها و ایام مختلف سال فرصتی مغتنم جهت تحقق جهاد تبیین است، افزود: تکلیف ما در پرداختن به دستاوردهای ملت و نظام و بیان عظمت ملت در مقابل ضعف و زبونی دشمن بسیار مضاعف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز دشمن هم به جایگاه رفیع ایران اعتراف می‌کند چراکه انقلاب اسلامی در هیچ صحنه‌ای بزنگاه‌های نظام شکست نخورده است.

وی حماسه بزرگ یوم الله نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواند که نشان از از قوت و مقاومت ملت دارد، گفت: امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی، به دروغ پردازی روی آورده تا ذهن جامعه اسلامی را به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام مشرفی با تاکید بر اینکه باید در عرصه تبلیغاتی و نرم افزاری برای مقابله با برنامه‌های دشمن بیش از پیش ورود کنیم، افزود: نیاز است در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب، تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، ابتکار عمل را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و هم افزایی جهت بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت و تحقق جهاد تبیین اقدام کنیم.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه در حالی سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی را در پیش داریم که شرایط فعلی تا حدودی مشابه شرایط فتنه سال ۸۸ است، گفت: فتنه سال ۱۴۰۱ نسبت به فتنه ۱۳۸۸ بسیار پیچیده‌تر و یک جنگ ترکیبی است.

وی اظهار کرد: عامل رشد چشمگیر انقلاب و پیشرفت کشور، ریل گذاری‌های ارزشمندی است که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب، و ایستادگی ملت بزرگ ایران اتفاق افتاده و موجب خشم دشمن شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اولویت‌های دیپلماسی همسایه محور، بی اثر کردن تحریم‌ها، فرمان جهاد تبیین، شیوه حکمرانی در سایه ولایت فقیه، مدیریت دوران کرونا را نمونه‌هایی از ریل گذاری‌های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب دانست.

کد خبر 5650926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha