۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲

شهردار اردبیل عنوان کرد؛

تخریب ساخت‌سازهای غیرمجاز در اردبیل/اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰

تخریب ساخت‌سازهای غیرمجاز در اردبیل/اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰

اردبیل_شهردار اردبیل گفت: نظارت و اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ در اردبیل با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری عصر یکشنبه در جلسه بررسی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اظهار کرد: نظارت و اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ در اردبیل با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری در رابطه با اجرای قوانین ماده ۱۰۰ با کسی تعارف ندارد، افزود: احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ لازم الاجرا است و شهرداری در برابر ساخت و سازهای خلاف پروانه و مازاد بر تراکم اقدام به تخریب خواهد کرد.

شهردار اردبیل جلوگیری از ساخت‌وسازهای بدون پروانه و غیرمجاز را در راستای صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز شهری، بسترساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و خدشه‌دار شدن سیمای شهری می‌شود.

صفری اعمال جدیت بیشتر عوامل اجرایی در برخورد با تخلفات ساختمانی را خواستار شد و افزود: در زمینه تخلفاتی همچون تخلف تراکم اضافی، تجاوز به معابر شهری، تغییر کاربری محل غیر تجاری به تجاری، تخلف عدم رعایت اصول فنی و بهداشتی و شهرسازی و تخلف عدم احداث پارکینگ نباید چشم پوشی شود.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تخریب تعدادی از بناهای فاقد مجوز قانونی در اردبیل انجام شد.

کد خبر 5652189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جوان IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      !!!