۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه:

۶۸۷ مربی پیش‌دبستانی در کرمانشاه آموزش محیط زیستی دریافت کردند

۶۸۷ مربی پیش‌دبستانی در کرمانشاه آموزش محیط زیستی دریافت کردند

کرمانشاه- مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: ۶۸۷ مربی پیش‌دبستانی در کرمانشاه آموزش محیط زیستی دریافت کردند.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیش از ۶۰۰ مربی پیش‌دبستانی آموزش محیط زیستی دریافت کرد تا از این طریق کودکان نیز با محیط زیست بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: در هشت ماه ابتدایی سال جاری ۶۸۷ نفر از مربیان پیش‌دبستانی در استان کرمانشاه توسط ادارات محیط زیست استان کرمانشاه و آموزش و پرورش استان با آموزش‌های زیست محیطی آشنا شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۳۷۴ نفر ساعت آموزش آشنایی با مبانی محیط زیست برای مربیان پیش‌دبستانی در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی بیان کرد: آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیستی از ارکان اصلی و اساسی رسالت سازمان حفاظت محیط زیست است و آموزش مربیان پیش‌دبستانی با توجه به نقش آنان در تربیت نسلی آگاه، مسئولیت‌پذیر و دوست‌دار محیط زیست می‌تواند نقش مهمی را در حفاظت و صیانت از محیط زیست داشته باشد.

جلیلیان با اشاره به اهمیت آموزش‌های محیط زیستی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با هدف آموزش موکب‌داران و در راستای مسئولیت اجتماعی در زمینه حفظ محیط زیست و تحقق شعار سال، این اداره‌کل اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای روحانیون و مبلغان مذهبی کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در پایان از برگزاری دوره آموزشی محیط زیستی ویژه شکارچیان در منطقه اورامانات خبر داد و گفت: در این طرح با هدف آموزش و توانمندسازی شکارچیان منطقه اورامانات برای حفاظت از گونه‌های جانوری و بازگرداندن تعادل اکوسیستم طبیعی منطقه برگزار و شکارچیان منطقه با آموزش‌های محیط زیستی آشنا شدند.

کد خبر 5652326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha