۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷

به میزبانی استان زنجان؛

مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص برگزار می شود

مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص برگزار می شود

زنجان-دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری هیئت ورزش بیماران خاص در استان زنجان گفت: مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص هموفیلی در سه رشته ورزشی به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه کامران بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقات قهرمان کشوری بیماران هموفیلی در رشته‌های پتانک، دارت، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان، از ۲۳ الی ۲۵ آذرماه سالجاری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۹۰ ورزشکار هیئت ورزش بیماران خاص گروه هموفیلی از سرتاسر کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت که ۲ نفر از ورزشکاران هموفیلی زنجان نیز در رشته‌های پتانک و دارت در این مسابقات حضور دارند.

دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری هیئت ورزش بیماران خاص در استان زنجان گفت: مسابقات رشته‌های ورزشی دارت و شطرنج در محل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب و رشته پتانک نیز در محل زیرزمین انجمن خیریه کلیوی برگزار خواهد شد.

کامران با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزشی بیماران خاص دارد و در افزایش روحیه آنها تأثیر فروان خواهد داشت، افزود: اختتامیه این مسابقات در ۲۵ آذرماه سالجاری در محل اتاق بازرگانی استان زنجان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 5653404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha