۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد

تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد

شهرضا _ تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا برگزار شد، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا پیش از ظهر شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صالح امام جمعه شهرضا، فرماندار شهرضا، صادقی و مرادی معاون اداری مالی و مسئول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رهایی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین کوهگرد آمده است:

انتظار می‌رود در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، با همت والا و عزم راسح و برنامه ریزی شایسته و هماهنگی با مسئولان محترم و نهادها و تشکلهای مردمی به ویژه ائمه محترم جمعه، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم و استفاده کامل از ظرفیت شبکه روحانیت و نهادهای مردمی در احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی در راستای آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن قدس سره و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی کوشا باشید.

کد خبر 5657407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha