۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع ۴ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

وقوع ۴ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر سر صحنه جان خود را از دست دادند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هلال احمر طی شبانه روز گذشته به چهار حادثه رانندگی و ۱۱ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر و یک مورد انحراف خودرو از جاده را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند، افزود: تصادف تریلی و پژو ۴۰۵ کیلومتر ۴۵ محور دیباج - گلوگاه باعث مصدومیت دو نفر و فوت یک نفر شد و همچنین در حادثه انحراف از جاده و سقوط در دره پژو ۴۰۵ محور اولنگ - رامیان مصدومیت یک نفر و فوت یک نفر را به همراه داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف پراید با کامیون کیلومتر ۱۳ محور ایوانکی - گرمسار حادثه تلخ دیگری را رقم زد، ابراز داشت: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمد خانی با بیان اینکه یک پراید نیز با غلطک راهداری کیلومتر ۲۸ محور شاهرود - دامغان برخورد کرد، افزود: تنها مصدوم حادثه نیز پس از رها سازی برای ادامه سیر درمانی به اورژانس تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر پایگاه هلال احمر فولاد محله شب گذشته به ۱۱ خودرو گرفتار در برف محور فولاد محله _کیاسر امداد رسانی لازم را کرده است، افزود: در این عملیات ۲۳ نفر امداد رسانی شده و خدمات لازم را دریافت کردند.

کد خبر 5662127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha