۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷

معاون استاندار بوشهر:

صنایع مستقر در دشتستان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند

صنایع مستقر در دشتستان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که صنایع مستقر در دشتستان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در نشست با نخبگان، جوانان و پیشکسوتان شهرستان دشتستان اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تلاش تلاش بسیار زیادی را در راستای رفع مشکلات داشته است.

وی با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی نخبگان، جوانان و پیشکسوتان انقلابی در تبیین دستاوردهای نظام و دولت بیان کرد: مردم ایران در عرصه جنگ جهانی علیه گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان رزمنده، فعالانه و ایثارگرانه مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همگرایی و وحدت را نیاز امروز کشور دانست و اضافه کرد: در این شرایط باید مراقب باشیم که در زمینی که دشمن طراحی کرده بازی نکنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت برای مهار خلق نقدینگی به عنوان یکی از عوامل اصلی هیجان کنونی در بازار ارز و سکه خاطرنشان کرد: تأثیر این عملکرد دولت را به زودی مردم احساس خواهند کرد.

پورات با بیان اینکه این دولت تورم ۶۰ درصدی و نقدینگی ۴۴ درصدی را تحویل گرفت افزود: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در برنامه‌های دولت اما در طول خدمت خود رکورد ۱۰ برابری ارز نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه قصد دشمن ناامید کردن مردم از انجام اقدام‌ها و برنامه‌های تحولی دولت است افزود: عملکرد دولت در بازگشت امنیت به حوزه سلامت، جلوگیری از خاموشی برق بویژه در استان بوشهر تنها بخشی از خدمات دولت است.

آلودگی سیمان دشتستان رفع شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به آلودگی زیست محیطی کارخانه سیمان دشتستان، تاکید کرد: باید با تمام توان این مشکل برطرف و فرایند حل مشکل با برگزاری نشست‌های تعاملی با ساکنان بومی اطلاع رسانی شود.

پورات اظهار کرد: همچنین در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، باید صنایع مستقر در دشتستان به صورت هدفمند، با برنامه‌ریزی و نظارت فرماندار در راستای توسعه این شهرستان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه سیمان دشتستان افزود: در کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر موضوع‌ها و مشکلات مرتبط به این کارخانه مطرح و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در راستای بررسی و پیگیری‌های لازم مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت این استان از کارخانه سیمان دشتستان بازدید می‌کنند.

پورات گفت: پرداخت به موقع و مستمر حقوق کارگران و کامیون‌های حمل مواد کارخانه سیمان دشتستان مدنظر ویژه قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای جذب و استخدام منابع انسانی، مدیران کارخانه سیمان دشتستان اولویت خود را استفاده از ظرفیت نیروهای بومی این شهرستان قرار دهند.

کد خبر 5662309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha