۲ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم لرستان

ضرورت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به هفته سواد آموزی اظهار داشت: نهضت سوادآموزی یک جریان مهم فرهنگی است و هدف آن ریشه کن کردن بی سوادی و گسترش سوادآموزی است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه عدالت آموزشی، بیان داشت: دانش و سواد مهم‌ترین عامل اصلی ارتقای کیفیت زندگی و مهم‌ترین عنصر برای رسیدن به توسعه پایدار است از این رو توجه به سوادآموزی موجب دستیابی به اهداف مورد نظر کشور خواهد شد.

منصور بازگیر معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان نیز در این رابطه، اظهار داشت: حوزه سوادآموزی با فعالیت جهادی و با تمام توان در جهت دستیابی به اهداف خود در حال حرکت است و در این راه همکاری همه جانبه نهادها و سازمان‌های ذیربط ضروری است.

وی، عنوان کرد: هفته سوادآموزی از اول دی ماه لغایت هفتم دی با برنامه‌هایی مانند تشکیل شورای پشتیبانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، بازدید آموزش دهندگان، تجلیل از پیشکسوتان و فعالین و سایر موارد برگزار خواهد شد.

کد خبر 5663125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      س.جناب دکتر عزتی ،جناب بازگیر در یک مسیر ۵کیلومتری۱۰دانش آموز بدون اموزگار وجود داره ،داشتن مدیر کاردان ،ومدیران راهنمای اداره ها باید از توان مندی بر خوردار باشه ،که توانایی تشکیل کلاس را درموعد داشته باشه تله زنگ لرستان به طرف آبشار شوی چند دانش آموز هست با وجود اصرار و خواهش برا اموزگار موفق نشدن
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      با سلام و خسته نباشید آقای بازگیر مدرسه هاجر شهرستان دورود منطقه ناصر دین به علت کمبود معلم سر هر کلاس چهل دانش آموز حاضر می‌شوند و امکان آموزش با این حجم دانش آموز امکان پذیر نیست .لطفا رسیدگی