۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز:

مسائل شهری با نگاه ایجابی خیران شیراز درحال برطرف شدن است

مسائل شهری با نگاه ایجابی خیران شیراز درحال برطرف شدن است

شیراز- معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: نگاه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز این کلانشهر در مباحث فرهنگی، نگاه سلبی نیست بلکه ایجابی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی شه‌دوست شیرازی پیش از ظهر یکشنبه در دوازدهمین مرحله تجلیل از رانندگان قانونمند شیراز که به همت مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز برگزار شد، بیان کرد: این طرح در مراحل قبل با کارشناسی پلیس راهور در بلوارهای رحمت، شهید مدرس، امیرکبیر، جمهوری، رسول اعظم (ص)، شهید سرداران، شهید رجایی و شهید چمران برگزار شده است.

او ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه، رانندگی بین خطوط، رعایت فاصله طولی و عرضی با خودروها و دیگر وسایل نقلیه و همچنین رعایت سرعت مجاز از جمله ملاک‌های شناسایی و تجلیل از رانندگان قانونمند شهر شیراز بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه‌های ارتقای فرهنگ ترافیک، آموزش است و معتقدیم اثر بخشی آموزش در سن کودکی بسیار بالاست.

شه‌دوست شیرازی یکی از اقدامات مؤثر در این حوزه را اعمال سیاست‌های تشویقی برشمرد و گفت: این مهم با همکاری مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز و پلیس راهور فارس اجرایی شده است.

او عنوان کرد: آمار بالای جان‌باختگان و مصدومان ناشی از تصادفات بالاست و همین امر موجب می‌شود تا افراد جامعه را به سمت آموزش بیشتر سوق دهیم.

شه دوست همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها در این امر، گفت: مردم علاقه مند و وابسته به رسانه‌ها هستند و لذا باید داشته‌های مردم را در حوزه فرهنگ یادآور شویم.

کد خبر 5664952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha