۴ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷

استاندار کردستان:

تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به استان وارد فاز عملیاتی شود

تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به استان وارد فاز عملیاتی شود

سنندج ـ استاندار کردستان گفت: انتظار می رود تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان وارد فاز عملیاتی شود و در این راستا هیچ کم کاری پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: در مقوله خدمت به مردم و جامعه با هیچ مسئولی تعارف نداریم از این رو از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم که عملکرد مسئولان را به دقت رصد کنند.

استاندار کردستان تأکید کرد: بدون تعارف باید مدیرانی که توان و انگیزه‌ای برای خدمت به مردم را ندارند، کنار گذاشت زیرا وجود این دست از مدیران زمینه‌ای برای نارضایتی جامعه است.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه مشکلات و ناآرامی‌ها در کشور و استان فروکش کرده است ولی نباید این وقایع به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید مشکلات و کمبودها را شناسایی و برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم پروژه‌های در حال اجرا به تعطیلی کشیده شوند، اظهار کرد: طرح و عملی شدن انتقال آب سد آزاد سنندج به مردم این شهر طرحی بسیار خوب و قابل تقدیر بود که عامه مردم از این طرح ابراز خرسندی دارند بنابراین انتظار داریم که در انجام سایر طرح‌ها با سرعت العمل بیشتری کار کنیم.

استاندار کردستان گفت: یکی از طرح‌های ما در حوزه تأمین آب موضوع انتقال آب سد آزاد به دشت دهگلان و قروه می‌باشد، ضمن اینکه آبگیری سد ژاوه و آب‌های زیرزمینی دشت دهگلان نیز باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دیماه رویدادها و مناسبت‌های بسیاری در پیش روی داریم، تأکید کرد: یکی از مهمترین رویدادها در دیماه، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز حماسه نهم دیماه ملت ایران است.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته شده، سه شنبه هفته جاری که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد، مراسم تشییع پیکر ۸ شهید گمنام در کردستان انجام می‌پذیرد و انتظار داریم که حضور در این مراسم معنوی و انقلابی با استقبال خوبی از سوی مسئولان و مردم روبرو شود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز از سوی ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی، افزود: از ادارات می‌خواهیم که به بازرسان شرکت گاز اجازه ورود بدهند تا انشاالله شاهد از بین رفتن هرگونه اسراف باشیم.

زارعی کوشی با اشاره به اینکه برخی از ادارات به خوبی پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به کردستان نیستند، عنوان کرد: باید تمام مصوباتی که در سفر آقای رئیسی به کردستان به تصویب رسید وارد فاز عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر، مدیریت مسئولان استان کردستان رضایت بخش بوده است، اظهار کرد: باید اتفاقاتی که در این مدت روی داد به خوبی بررسی شود و نقایص و کمبودها به خوبی شناسایی شود تا روز به روز شاهد بهبود معیشت و اقتصاد مردم باشیم.

کد خبر 5665102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha