۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۴

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

سردار شهید سلیمانی الگوی آزادگان جهان است

سردار شهید سلیمانی الگوی آزادگان جهان است

ساری- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت گفت: سردار سلیمانی الگوی آزادگان جهان است.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی اظهار داشت: بصیرت افزایی و جهاد تبیین طبق فرمایش مقام معظم رهبری بر همه آحاد جامعه واجب است زیرا تبیین روشنگر شبهاتی است که جریان استکبار ایجاد می‌کند.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه یادآور شد: از حضرت فاطمه زهرا (س) درس گرفتیم هرچه در توان داریم در مسیر حق و ولایت و رسواسازی جریان نفاق و تحریف مایه گذاریم.

وی با اشاره به تقارن دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی از وی به عنوان مجاهد خستگی ناپذیر یاد کرد و گفت: حاج قاسم با تمام دارایی برای دفاع از حق و شکست جریان باطل و استکبار مایه گذاشت و تمام زندگی را صرف مبارزه با ظلم و استکبار کرد و مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی و مقام معظم رهبری شد.

حجت الاسلام درخشنده با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی الگوی هر مجاهد و آزاده ای است، افزود: تمام آزادمردان عالم به شهید سلیمانی افتخاری می‌کنند و این شخصیت هم قبل از شهادت سبب شکست جریان استکبار شد و بعد از شهادت نیز با جریان سازی استکبار را شکست داده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شهید سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی برای دشمنان و جریان طاغوت خواهد بود و باید همانند شهید سلیمانی در راه ولایت سربازی کنیم.

کد خبر 5667781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      سردار سلیمانی گفت اون دختر کم‌حجاب هم دختر منه، اونوقت جانشینش می‌گه یه زن باشرف نمی‌بینید که محجبه نباشه!