۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

بیشترین مصرف گاز چهارمحال و بختیاری در بخش خانگی است

بیشترین مصرف گاز چهارمحال و بختیاری در بخش خانگی است

شهرکرد- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در بین مصرف کنندگان گاز در چهارمحال و بختیاری مصرف گاز خانگی و تجاری رکورد شکسته است.

جهانبخش سلیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دلیل برودت هوا مصرف گاز خانگی در حال افزایش است و این نگرانی کمبود گاز برای استان‌های شمالی را جدی می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم با یک عزم جدی در این زمینه باید به سیستم شرکت ملی گاز ایران کمک کرده و صرفه جویی و بهینه سازی را حتماً در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم از این وضعیت به خوبی عبور کنیم.

سلیمیان با اشاره به اینکه محدودیت‌هایی برای مصرف در گاز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در حال حاضر پتروشیمی استان با ۶۵ درصد ظرفیت، فولاد با ۳۵ درصد ظرفیت، سیمان از سوخت مایع و دیگر صنایع فلزی با ۵۰ درصد ظرفیت مصرف گاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در صرفه جویی گاز به ما کمک کنند، گفت: با صرفه جویی مردم در مصرف گاز خانگی می‌توانیم اقدامات خوبی در جهت تأمین گاز در بخش‌های دیگر داشته باشیم.

سلیمیان یکی از راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز خانگی را کم کردن یک درجه از دما منزل عنوان کرد و گفت: کم کردن یک درجه از گرمای منزل، می‌تواند ۶ درصد صرفه جویی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما برای مشترکین پر مصرف از ابتدای آذر به مرور ۶ بار پیامک‌های مختلف ارائه کرده ایم، گفت: مشترکان صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند و از این طریق هزینه‌های مصرف سوخت را نیز کاهش دهند.

کد خبر 5667792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      آقا هوا سرده، داریم یخ میزنیم. توی چی صرفه جویی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟