۱۰ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۴

درخواست هنرمند خوزستانی از استاندار جدید؛

شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود

شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود

اهواز- مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه تاکید کرد و گفت: به همین منظور باید شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود.

مصطفی بوعذار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه اظهار کرد: همواره جابه‌جایی‌ها در سطح مدیران باعث پویایی و تحرک بیشتر می‌شود که امید است با حضور استاندار جدید، خوزستان در ریل توسعه همه جانبه قرار گیرد.

وی افزود: در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید خوزستان از همه موضوعات و اولویت‌ها گفته شد ولی مسائل فرهنگی، هنری و آموزشی که نیاز مبرم جامعه امروز خوزستان است به دست فراموشی سپرده شد.

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان و مدیر انجمن تئاتر شاهد اهواز ادامه داد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مقوله فرهنگ نباید فراموش شود و هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

این شاعر و نویسنده خوزستانی خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: در کنار شورای راهبردی خوزستان باید تشکیل شورای توسعه فرهنگی استان با حضور نخبگان، هنرمندان و فرهیختگان از سوی استاندار جدید استان با جدیت دنبال شود تا نارسایی‌ها و مشکلات جامعه خوزستان را با راهکارهای فرهنگی، برطرف خواهد شد.

دبیر همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور افزود: خوزستان با ظرفیت بالای فرهنگی و هنری به دلیل وجود مشکلات و ناکارآمدی برخی مدیران فرهنگی، بیشترین انگیزه مهاجرت در میان هنرمندان را در خود دارد و با وجود درخواست‌های مکرر از استاندار سابق خوزستان در ۱۶ ماه گذشته، جلسه عمومی با هنرمندان استان برگزار نشد.

بوعذار تاکید کرد: شورای توسعه فرهنگی خوزستان می‌تواند با برنامه‌ریزی هدفمند مانع ولنگاری فرهنگی بشود و در نتیجه سبب تقویت جریان فرهنگ و هنر انقلابی خواهد شد.

وی گفت: مدیرانی که درک صحیحی از فرهنگ و هنر ندارند و همواره به دنبال کارهای نمایشی هستند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

کد خبر 5668640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قبادی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      1 0
      امیدوارم مطلب مورد توجه مسئولییییییین قراربگیرد.
    • سید مهدی US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      1 0
      خداقوت به این هنرمند ارزشی که با جسارت ودقت بالا بخش کوچکی از مظلومیت فرهنگ وهنر خوزستان را بیان نمودند آشفتگی در ادارات فرهنگی وموازی کاری بسیاری دیده می شود درود بر شما که صدای هنرمندان هستید
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      5 4
      آقا به خوزستان باید بیشتر بها بدن،و مرد عمل میخواد،کاش دونفر مثل شما تو استان داشتیم.
    • محمد هادی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      مثل همیشه نکته سنج!
    • شریفی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      جسارت این جوان سوتودنیست
    • شهباز AE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      مدیر تراز انقلاب فرهنگی نداریم که این مشکلات وجود دارد هنرمند انقلابی و ارزشمند هنرخوزستان زنده باشید،حضور شما در کنار سایر جوانان ارزشی مایه مباهات فرهنگ خوزستان است