۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری زرندیه مطرح کرد؛

پرداخت ۶.۵ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی زرندیه

پرداخت ۶.۵ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی زرندیه

زرندیه- رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زرندیه گفت: از ابتدای امسال ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان پرداخت شد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، زهرا رنجبر ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها گفت: از مجموع اعتبار تخصیص یافته به حوزه مشاغل خانگی شهرستان زرندیه در سال‌جاری، مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان جذب شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه افزود: این مبلغ به ۱۳ نفر از هنرمندان فعال واجد شرایط در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از محل مشاغل خانگی بودجه ۱۴۰۱ تأمین و پرداخت شده است.

رنجبر با اشاره به پرداخت این مبلغ تسهیلات بانکی به هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در ۹ ماهه سال‌جاری تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات، کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرستان‌های استان توسعه و تجهیز می‌شوند که این مهم در اشتغالزایی و رونق کسب و کارها و حفظ اصالت هنر در استان مؤثر است.

وی ادامه داد: بدون شک فعال شدن بیشتر ظرفیت‌هایی کارگاه‌های صنایع‌دستی با رونق بخشیدن به تولید، نقش مؤثری در افزایش اشتغال پایدار شهرستان زرندیه دارد.

کد خبر 5670375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha