۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵

سرمربی تیم تراکتور:

برنامه تیم تراکتور بازی مالکانه و با پرس شدید است

برنامه تیم تراکتور بازی مالکانه و با پرس شدید است

تبریز- سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال در تبریز با بیان اینکه ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است، افزود: تفکر من، همان فوتبالی است که در بازی با نساجی انجام دادیم البته ما باید خودمان را با شرایط چمن‌های ایران وفق دهیم چرا که چمن بلند و زمین ناهموار و خشک باعث می‌شود تا نتوانیم روی زمین کار کنیم.

وی با اشاره به شناختش از تیم مهمان، افزود: سه بازی استقلال را به طور کامل تماشا کرده‌ام، استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور عنوان داشت: باید با حداکثر توان در بازی با تیم‌های بزرگ، تلاش کنیم چرا که بازی فردا برای باشگاه و هواداران بسیار حائز اهمیت است و می‌خواهیم موفق شویم.

خمز در خصوص این موضوع که بازیکنانش خوب بازی می‌کنند ولی نتیجه مطلوب به دست نمی‌آورند، اضافه کرد: وظیفه مربی این است که تیمش موقعیت‌سازی کرده و به خوبی پرس کند اما گلزنی به استعداد ذاتی بازیکنان بر می‌گردد و ما در این زمینه هم کار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم آن قدر موقعیت ایجاد کنیم تا فرصت‌هایمان تبدیل به گل شوند و امیدوارم در بازی با استقلال هم موقعیت گلزنی زیادی داشته باشیم چرا که معتقد هستم تراکتور این ظرفیت را دارد که در مقابل تیم‌های بزرگ هم موقعیت‌سازی کند.

خمز در پاسخ به این سوال که بازی اول جام حذفی باز با تیم استقلال خواهد بود و آیا بازی فردا تحت تأثیر آن بازی قرار خواهد گرفت، یادآور شد: باید بگویم که تمرکز اول من روی بازی فرداست، من هنوز به بازی جام حذفی فکر نمی‌کنم و بعد از بازی فردا، فرصت کافی برای بازگرداندن تیم به شرایط مسابقه را در اختیار داریم.

سرمربی تراکتور در مورد همکار خود در تیم استقلال اظهار کرد: من آقای ساپینتو را می‌شناسم و احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و مربی خوبی است امیدوارم فردا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد باشیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، بیان کرد: عباس‌زاده محروم و علی نجفی نیز مصدوم است و کاوه رضایی هم مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

وی با بیان اینکه باشگاه مرا جذب کرده تا تغییری در سبک بازی و شخصیت تیمی ایجاد کنم، توضیح داد: من هر روز پا به پای مدیریت باشگاه برای بهبود شرایط تلاش می‌کنم و با توجه به اینکه فعالیت نقل و انتقالاتی ما آغاز شده و بازیکنانی مدنظرمان است می‌خواهیم نفراتی جذب کنیم که کیفیت فوتبالی‌مان را ارتقا دهند و به بازیکنانی هم که در لیست خروج قرار دارند، کمک خواهیم کرد تا فوتبال‌شان را در تیم خوبی ادامه دهند.

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال فردا پنجشنبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5673581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha