۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۲

بازدید از اردوگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) شهر بندپی شرقی

بازدید از اردوگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) شهر بندپی شرقی

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با حضور در گلزار شهدای بندپی شرقی بابل با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق و از اردوگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) در شهر بندپی شرقی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار عصر جمعه با حضور در گلزار شهدای بندپی شرقی ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهیدان و حضرت امام راحل تجدید میثاق کرد و بر لزوم تبعیت و پیروی از راه شهیدان تاکید کرد.

وی همچنین ضمن دیدار با روحانیان منطقه و امام جمعه بخش درباره مسائل فرهنگی منطقه گفتگو کرد.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) از مادران شهدای منطقه تقدیر کرد.

بازدید از اردوگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در شهر بندپی از دیگر برنامه‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بود و در زمینه رفع مشکلات عمرانی و تجهیز این اردوگاه با نماینده مردم بابل در مجلس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رایزنی کرد.

حجت الاسلام شریف تبار اظهار داشت: نظر به ضرورت روز افزون فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی تربیتی در این ایام نسبت به مخاطبین هدف به ویژه جوانان و نوجوانان که یکی ازفعالیت های مؤثر تربیت درقالب اردو است، به همین منظور درصدد هستیم اردوگاه امیرالمومنین منطقه بندپی را احیا و آماده سازی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: بی‌تردید فایده آن هم به مخاطبین هدف این منطقه و کل استان خواهد رسید و در این راستا نیازمند توجه ویژه مساعدت‌ها و مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان محترم و استانی است.

در این دیدارها و برنامه‌ها حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، کریمی نماینده مردم بابل و بندپی در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر آموزش و پرورش در امر نوسازی مدارس، فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر بندپی و دیگر مسئولان منطقه و جمعی از اعضای شورای برنامه ریزی تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 5675149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha