۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:

۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز در استان زنجان فعال است

۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز در استان زنجان فعال است

زنجان-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: با افتتاح ۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان زنجان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اسلامی روز دوشنبه با بیان اینکه ۵۷ پروژه آموزشی خیر ساز در استان زنجان فعال است، گفت: با افتتاح این ۵۷ پروژه آموزشی خیرساز، ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تا آخر سال ۲ پروژه از این ۵۷ پروژه خیر ساز استان به بهره برداری خواهند رسید.

اسلامی با بیان اینکه عمده این پروژه‌های خیر ساز پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی دارند، گفت: پروژه‌های ناتمام خیری از طریق اعتبارات ملی و مشارکتی تکمیل خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان بیان داشت: اولویت ما تکمیل پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و متعهدیم تا با تکمیل این پروژه‌ها مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان را مرتفع نمائیم.

اسلامی گفت: مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان زنجان، بیشتر در بافت‌های شهری به خصوص خود شهر زنجان به دلیل شهرک سازی و مهاجرت مردم به این شهرک‌های اقماری، نمایان است که امیدواریم با مشارکت دستگاه‌های مرتبط این مشکلات مرتفع شود.

کد خبر 5677367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha