۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان:

ادارات گیلان فردا سه شنبه تعطیل نیست

ادارات گیلان فردا سه شنبه تعطیل نیست

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان گیلان فردا سه شنبه باز و فعالیت خود را همانند روزهای گذشته انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاقی شامگاه دوشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به کاهش شدید دمای هوا و پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش برف و باران اظهار کرد: برای مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطعی گاز تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه فردا سه شنبه روز ملاقات عمومی با مردم در دستگاه‌های اجرایی لذا به دلیل حل مشکلات مردم و رفاه حال تعطیل نیست و ادارات به فعالیت خود همانند روزهای دیگر ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ادامه داد: در خصوص تعطیل بودن یا نبودن روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هم در نشست‌های بعدی استانی تصمیم گیری و از طریق خبرگزاری‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از شهروندان خواست برای پایداری شبکه توزیع گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.

کد خبر 5678104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      4 1
      چشم.ما برای صرفه جویی در مصرف وکاهش هذینه ی قبض گاز بیشتر لباس میپوشیم وچندتا پرده ی اضافه میزنیم .شما هم تلاشتون رو بکنید قطع نشه.هموطن
    • Inception IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 0
      چی شد ؟! زمستان سخت اروپا به ما رسید به جای حرف اضافه دست از صادرات بردارید گاز رو صادر نکنید نه لباس بیشتر می پوشم نه صرفه جویی می کنم بیشتر گاز می سوزونم پولش هم میدم