۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی خبر داد؛

پیش بینی ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در استان مرکزی

پیش بینی ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در استان مرکزی

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به پیش بینی ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در این استان از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی خلیلی صبح شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام الله دهه فجر در استان مرکزی تشکیل شده و همانند این کمیته‌ها در سطح ملی تشکیل و مصوبات آنها به دستگاه‌های استان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت خود برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها اهداف انقلاب به خوبی استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی گفت: فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان مسئول ستاد شهرستانی بوده و امید است نشست‌های ستادی شهرستانی با حضور ائمه جماعت و مسئولان برگزار شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: ۱۲ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و یکصد ستاد مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان مرکزی تشکیل می‌شود مهمترین رویکرد در امسال مردمی محور بودن برنامه‌ها است.

خلیلی ادامه داد: ۱۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر سال گذشته توسط کمیته‌های شهرستانی و استانی این استان برگزار شد و رویکرد برنامه‌های امسال جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: هرساله برنامه‌های دهه مبارک فجر با گلباران خانه امام خمینی (ره) در خمین و حجره طلبگی امام در اراک آغاز می‌شود و با توجه به اینکه استان متعلق به حضرت امام (ره) است این برنامه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به جزئیات برنامه‌ها بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، میهمانی لاله‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و خاطره گویی در مدارس و مساجد و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان ازجمله برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی با حضور استاندار از دیگر برنامه‌های این استان در ایام الله دهه مبارک فجر است.

کد خبر 5682103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha