۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

در خراسان رضوی؛

۲۴ مرکز تهیه و توزیع غذا به علت شدت تخلفات پلمب شد

۲۴ مرکز تهیه و توزیع غذا به علت شدت تخلفات پلمب شد

مشهد ـ مدیر سلامت کار و محیط معاونت‌ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۴ مرکز تهیه و توزیع غذا در خراسان رضوی به دلیل شدت تخلفات پلمب شده که ۲۲ مورد از آن در مشهد به ثبت‌ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید وفا اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی به منظور رصد و پایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به اجرا در آمده است.

مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر این اساس در یک هفته گذشته ۹ هزار و ۹۱ مورد بازرسی انجام شده است که از مجموع آن هزار و ۴۲۸ مورد نیز اخطار و معرفی به مراجع قضائی ثبت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع موارد اخطار، ۷۲۴ مورد از مشهد است که در نهایت ۲۴ مرکز به دلیل شدت تخلفات پلمب شده که ۲۲ مورد از آن در شهرستان مشهد به ثبت رسیده است.

وفا با اشاره به اینکه ۶۲۵ مورد بازدید نانوایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط کارشناس بهداشتی انجام شده است، بیان کرد: از مجموع امار، ۳۷۵ مورد بازدید از نانوایی در مشهد انجام شده است که ۸۴ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضائی به ثبت رسیده است.

دیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دو مورد پلمب نانوایی نیز در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دلیل شدت تخلفات به ثبت رسیده است.

کد خبر 5685787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha