۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان:

۳۵۰ نفر از بانوان جودوکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند

۳۵۰ نفر از بانوان جودوکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند

خرم آباد- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان از شرکت ۳۵۰ نفر از بانوان جودوکار در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم خورشیدوند امروز پنج شنبه در شورای ورزش لرستان از آمادگی دفتر امور اجتماعی استانداری و برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب و در خور شأن مسابقات قهرمانی جودوی بانوان کشور وانتخابی تیم ملی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

وی، گفت: امر به ورزش امر به معروف است و برای اجرای این معروف نیاز به تجمیع ظرفیت‌ها، تجهیز امکانات، مانع زدایی و اقدام مشترک داریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، افزود: با برگزاری سه جلسه مقدماتی و تدوین طرح اجرایی برگزاری مسابقات از ۱۱ لغایت ۱۵ بهمن ماه، ذیل برنامه‌های کنگره بزرگداشت ۶۵۴۴ شهید استان، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به منظور نشان دادن ارزش و اهمیت مقام زن، پاسخ دادن عملی به جریانات ضدانقلابی و بانیان حوادث اخیر، این مسابقات با حضور روزانه ۳۵۰ نفر از بانوان جودو کار سراسر کشور، ۳۰ نفر داور و ۵۰ نفر عوامل اجرایی کشوری و با همکاری فرمانداری خرم آباد، اداره کل ورزش وجوانان، دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی ودانشگاه فنی حرفه‌ای، شهرداری، امورامنیتی وانتظامی وامور زنان و خانواده استانداری و ادارات کل استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5686668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha