۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

امنیت در مناطق زلزله زده خوی کاملا برقرار است

امنیت در مناطق زلزله زده خوی کاملا برقرار است

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون امنیت در مناطق زلزله زده خوی کاملا برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوی و با توجه به تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر بسیج تمامی امکانات پلیس در خدمات رسانی به مردم در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، با هماهنگی رئیس دادگستری و دادستان خوی ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده اند.

وی گفت: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم های پلیس های تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده اند.

سردار جهانبخش با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: طرح ها و تمهیدات ترافیکی ویژه ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های موردنظر در حال اجراست.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اکید کرد: ماموران پلیس تا آخرین لحظه در مناطق زلزله زده خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی کنند و حافظ جان و مال مردم هستند.

کد خبر 5687005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha