۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

هوشمندسازی راه حل کاهش آلودگی هوا

هوشمندسازی راه حل کاهش آلودگی هوا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از موتورهای برقی با بیان اینکه برای اتفاق امروز یک دهه زحمت کشیده شده است گفت: این موتورها امروز تبدیل به سرمایه شده است.

وی ادامه داد: با هوشمندسازی و الکترونیک کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم و این حرکت در دولت آغاز شده است.

زارع پور با بیان اینکه کارگروه اقتصاد دیجیتال آغاز شده است گفت: به دنبال این هستیم با هوشمندسازی سهم خود را در هوای پاک ایجاد کنیم و برای مثال پنجره خدمت واحد دولت نیز برای همین هدف و کاهش سفرها ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در پنجره خدمات واحد می‌توان بصورت آنلاین تمامی اقدامات را انجام داد و بیش از ۲ هزار خدمت بصورت آنلاین به هموطنان ارائه می‌شود و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارائه تمامی ۶ هزار خدمت از طریق پنجره هوشمند باشیم.

کد خبر 5687795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      دروغ بس است.تمامی مجوزهادرتهران لعنتی صادرمیشودبنابراین مردم به ناچاربایدبه تهران سفرکرده وبامصیبت وچندین ماه برو وبیایک مجوزساده روبگیرنددرضمن اونقدرکاغذمیگیرندکه نگو.هروقت هم میگوییم نبایدکپی بگیریدونبایدمردم رواذیت کنیدوبایدالکترونیکی باشه.پشت میزنشین هابابی احترامی تمام میگویندبریدازوزیربگیرید