۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

فرماندار ویژه جهرم:

مسئولان استان فارس به شهرستان ها نگاه ویژه داشته باشند

مسئولان استان فارس به شهرستان ها نگاه ویژه داشته باشند

جهرم-فرماندار ویژه جهرم گفت: استان پهناور فارس نباید در شیراز خلاصه شود و به مسائل و مشکلات همه شهرستان ها باید نگاه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شعبانی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جهرم، اظهار داشت: خوشبختانه با همت و همدلی بین مردم و مسئولان شاهد جوی آرامی در چندماه گذشته در شهرستان جهرم بودیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه سخنان خود گفت: امور بانوان فرمانداری ویژه جهرم در ارزیابی و عملکرد، رتبه برتر استانی کسب کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خواستار توجه عادلانه مدیران کل استان به تمام شهرستان‌ها شد و بیان داشت: استان پهناور فارس نباید در شیراز خلاصه شود و به مسائل و مشکلات همه شهرستان‌ها باید نگاه ویژه شود.

شعبانی افزود: همچنین توقع داریم امکانات و اعتبارات به صورت عادلانه در سطح کل استان و بین شهرستان‌ها توزیع شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر تکریم ارباب رجوع وپیگیری مطالبات مردم در ادارات، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان جهرم بر وجود برنامه ریزی در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای نیل به اهداف و چشم انداز مشخص شده باید برنامه ریزی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان ضمن تشکر از حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برای پیگیری بحث جهاد تببین در شهرستان، گفت: موضوع مهم جهاد تببین سر لوحه کار تمام مسئولان، مدیران، کارشناسان و کارمندان ادارات باشد و در راستای تحقق آن تلاش ویژه ای کنند.

کد خبر 5687986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      مردم شیراز هم از مهاجرت مردم از شهرستان بهشیراز که موجب مشکاات زیادی شده در رنج هستند ولی افای استان دار باید کاری انجام دهد چرا مردم شهرستان ها باید به شیراز مهاجرت کنند و در حاشیه شهر دچار مشکلات شوند سرمایه گذاری در شهرستانهای فارس تنها راه چاره است