۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۲

رئیس هیئت پرورش اندام رامسر:

۱۵۰۰ ورزشکار در مسابقات بین المللی پرورش اندام رقابت می کنند

 ۱۵۰۰ ورزشکار در مسابقات بین المللی پرورش اندام رقابت می کنند

رامسر- رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان رامسر گفت: مسابقات بین المللی پرورش اندام با عنوان «مستر یونیورس» با حضور هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امینی شاد صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان ورزشی استان مازندران گفت: رامسر در ۱۳ بهمن روز جهانی رامسر طلایه دار یکی از شاخص‌های زیبای زیست محیطی است و جشن روز تالاب‌ها با دعوت از چهره‌های ستانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بزرگترین رویداد ورزشی مستر یونیورس چهار روز میزبان بهترین‌ها خواهیم بود و حدود هزار و ۵۰۰ ورزشکار حضور دارند.

وی به رئیس فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی پیشنهاد کرد: با توجه به حضور ریاست فدراسیون جهانی و ظرفیت رامسر و شخصیت جهانی آن تفاهم نامه‌ای چهارجانبه بین فدراسیون بدنسازی جهانی، فدراسیون جمهوری اسلامی، مرکز کنوانسیون تالاب‌ها و مدیریت شهری رامسر منعقد تا هر سال یا دوساله میزبان مسابقات جهانی رامسر باشیم و در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و ضبط شود.

وی با بیان اینکه رامسر شخصیت جهانی دارد و باید از آن استفاده کنیم؛ خاطر نشان کرد: برخی شهرها خودآگاه و ناخود آگاه ویترین، المان و معرف هستند.

امینی شاد افزود: محیط زیست مانند صلیب سرخ و هلال احمر در دنیا نفوذ دارد و ۷۶ کشور عضو کنوانسیون است و رامسر این ظرفیت را دارد که نامش به عنوان یک روز در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شود.

کد خبر 5691670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha