۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برعهده دارد

رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب  برعهده دارد

زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مجموعه هایی که در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب نقش مهمی برعهده دارد رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله حسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانند در تبیین این دستاوردها نقش داشته باشند، رسانه‌ها هستند، گفت: اطلاع‌رسانی به‌موقع برای مشارکت مردم و تقویت حضور مردم در مراسم دهه فجر و فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی خودجوش مردم برای برنامه‌های دهه فجر از اقداماتی است که انتظار می‌رود رسانه‌ها انجام دهند.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی، هماهنگی و فعال کردن بخشی از رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب هم کمک کاری برای انعکاس اخبار خواهد بود.

حسنی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است و انقلاب‌های متعددی در دنیا اتفاق افتاده است اما کمترین انقلابی است که در سالگرد آن همچنان شور و شوق وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای گرامی‌داشت سالروز انقلاب اسلامی هر سال بیش از پیش شاهد حضور پر شور مردم هستیم، گفت: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای تمدن بزرگ اسلامی بود.

حسنی افزود: سال ۱۳۵۷ زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، پس از چند تثبیت انقلاب شد و به سمت دولت اسلامی پیش رفتیم و در این مسیر، هدف والا، رسیدن به تمدن اسلامی است. حسنی

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در گالری فرهنگسرای امام (ره)، ادامه داد: مهمترین برنامه ارشاد برگزاری جشنواره فیلم فجر است که از ۲۴ فیلم، همچون سال گذشته تعدادی از فیلم‌ها را در زنجان اکران خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره گروه‌نوازی فجر نیز از ۲۹ بهمن تا سوم اسفندماه در استان زنجان برگزار خواهد شد و جشنواره آئین سنتی ترک‌زبانان کشور نیز به خاطر سرما در دهه اول اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر 5694361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha