۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد؛

آزادی دو زندانی نیازمند با فروش آثار هنری رویداد «برای مادر»

آزادی دو زندانی نیازمند با فروش آثار هنری رویداد «برای مادر»

قزوین-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در رویداد «برای مادر» آثار برجسته ای به واسطه مخاطبین ایجاد شد که با فروش این آثار، دو زندانی نیازمند به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین فائزی در اختتامیه رویداد برای مادر که در سالن کوثر قزوین برگزار شد اظهار داشت: رویداد «برای مادر»، رویدادی بود که آثار برجسته ای توسط مخاطبین آن ایجاد شد و نگاه تازه ای در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی به جایگاه والای مادر به روی نوجوانان و جوانان جامعه باز کرد. ۰۱

وی افزود: برخی از آثار و ایده های این رویداد مورد توجه خاصی قرار گرفته و حتی برای خرید این آثار و ایده ها، درخواست های زیادی به ما شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان داشت: برای مرحله بعداین رویداد، با انجام مصاحبه و گزینش از شرکت کنندگان سعی در راهنمایی کردن خلق آثار به تخصص گرایی هنری و فرهنگی خواهد شد.

فائزی در ادامه افزود: یک مرکز صنایع خلاق فرهنگی به نام عمارت هنر در ساختمان مدرسه امیرکبیر سابق، بیستم بهمن ماه افتتاح می شود که پذیرای دانش آموزان خلاق و ایده پرداز به طور دائمی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که این مرکز بتواند شکوفا کننده ایده های مختلف هنری در عرصه ها گوناگون برای تمام نوجوانان و جوانان استان باشد و بتواند از نظر تخصصی و تولید آثار فاخر یکی از مراکز مورد توجه کشور باشد.

کد خبر 5694513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha