۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شوند

برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شوند

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و تحقق جهاد تبیین رویکرد مهم برنامه های ایام الله دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صبح دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب برای احیای اسلام ناب محمدی تشکیل شد و امام خمینی (ره) با ایمان به نصرت الهی و پشتوانه مردم رژیم طاغوت را از کشور بیرون کرد و حکومت صالحان را جایگزین حکومت کفر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در راستای برگزاری جشن ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ کمیته تخصصی در استان و ۱۲ ستاد شهرستانی تشکیل شده و همچنین ۳۵ کمیته شهری، ۲۰۰ روستایی و عشایری و ۱۰۰ کمیته مردمی سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: شکوهمند برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر یک ضرورت مهم است و این مهم قطعاً با پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی محقق خواهد شد و لذا استفاده از ظرفیت‌های مردمی یک ضرورت مهم است.

خلیلی اضافه کرد: دو رویکرد مهم جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات دولت مردمی سیزدهم در ایام الله دهه فجر مورد توجه همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها باشد.

وی با اشاره به مناسبت‌های ماه رجب بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های دهه فجر امسال تقارن این ایام با ماه رجب است و بار از این فرصت ارزشمند برای نشاط آفرینی و امیدآفرینی به خوبی استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: محوری ترین برنامه در آغاز برنامه‌های دهه فجر گلباران بیت تاریخی حضرت امام (ره) در خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک و نواختن زنگ انقلاب است و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

کد خبر 5695906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha