۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:

تبیین سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز و جوانان ضروری است

تبیین سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز و جوانان ضروری است

اصفهان - رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز و جوانان ضروری است، با جوانان امروز از فردای نظام دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر، در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برگزار شد. در این مراسم که با حضور فرماندهان، خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه برگزار شد، حجه‌الاسلام کیانی به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام عیسی کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با اشاره به همراهی کارکنان و بدنه ارتش با انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل گفت: رهبری انقلاب اسلامی ما به عهده مرجعیت دینی بود و ایمان قلبی کارکنان ارتش باعث پیوستن ارتش به مردم و بدنه انقلاب شد و انقلابمان با رهبری حضرت امام خمینی به پیروزی رسید.

وی افزود: با پیروزی انقلاب، هوانیروز با کمک به برقراری نظم در جامعه و جلوگیری از آسیب رسیدن به ناوگان بالگردی هوانیروز، پرواز برای انقلاب و حفظ نظام نوپای اسلامی و خدمت به مردم را شروع کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با یادآوری تلاش فتنه‌گران در ایجاد آشوب در قسمت‌هایی از کشور به قصد تجزیه ایران اسلامی گفت: پرواز بالگردهای هوانیروز در اقصی نقاط کشور برای خنثی سازی این توطئه‌ها و پشتیبانی هوایی از حماسه‌های شهید سرلشکر فلاحی و شهید دکتر مصطفی چمران از روزهای درخشان بعد از پیروزی انقلاب بود که نمونه آن، پروازهای شهید کشوری و شهید شیرودی در کردستان بود.

وی گفت: درخشش هوانیروز در جنگ تحمیلی نیز از فرازهای تاریخ پرافتخار هوانیروز در خدمت به نظام و انقلاب است و ادامه این خدمات، در سال‌های اخیر منجر به توسعه جهادی و انقلابی هوانیروز ارتش در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزات پروازی و سامانه‌های تسلیحاتی و موشکی بالگردها و نیز توانمندی اجرای آتش و هلی برن در شب و روز شده است.

حجه‌الاسلام کیانی گفت: در همه این سال‌ها، ولایتمداری، ایمان قلبی و اخلاص، خصوصیت بارز کارکنان هوانیروز ارتش بوده است و یقیناً این حرکت‌ها و حماسه‌ها، با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی گفت: امروز هم، وجود دو پایگاه فعال بسیج در کوی‌های سازمانی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش و فعالیت و حضور گسترده خانواده‌ها و فرزندان کارکنان ارتش در این پایگاه‌های بسیج، نشان دهنده تداوم ایمان و عشق و دلدادگی خانواده بزرگ هوانیروز در پشتیبانی از نظام برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش تبیین سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز و جوانان را لازم دانست و گفت: با جوانان امروز از فردای نظام دفاع خواهیم کرد و آرمانها و اهداف انقلابمان را جامه عمل خواهیم پوشاند.

کد خبر 5698438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha