۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۵۸

استاندار خراسان شمالی:

۵۳ طرح در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد

۵۳ طرح در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: طی دهه فجر در مانه و سملقان ۵۳ طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۷ طرح با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح پنج شنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان مانه و سملقان طی دهه فجر ۱۴۰۱، اظهار کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست اما این مسئله از اهمیت داشته‌ها و دستاوردهای بزرگ کشور کم نمی‌کند زیرا کارنامه ایران اسلامی پر از دستاوردهایی است که هر کدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیر هستند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر ایثار و شهادت و نهضت خمینی است و هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: افراد جامعه مدیون انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان آن باشند و در راستای پاسداری از ارزش‌های آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حسین نژاد در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی شده در این ایام اشاره داشت و تصریح کرد: ۶۰ طرح با اعتبار ۲۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۵۳ طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۷ طرح با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کلنگ زنی شد.

وی در انتها گفت: طرح گازرسانی به روستای هاور، کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی موقوفه ملک ملکان و کلنگ زنی پرورش مرغ گوشتی از جمله مهمترین این طرح‌ها است.

کد خبر 5698890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha