۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰

معاون برنامه‌ریزی آموزش‌ و پرورش اصفهان:

حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی دائمی باشد

حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی  دائمی باشد

اردستان-معاون برنامه‌ریز آموزش‌ و پرورش اصفهان گفت: حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی باید به شکل دائمی و مستمر باشد تا شاهد پیشرفت علمی و معنوی توامان آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مدینه ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه پژوهش سرای گلخنی زواره، اظهار داشت: دشمنان انتظار داشتند که انقلاب اسلامی چهل‌وچهارمین سال خود را نبیند اما نمی‌دانستد که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (‌عج) متصل است.

وی افزود: با همه فراز و فرودها و سختی‌های بسیار، انقلاب اسلامی روز به روز رو به تعالی و رشد است و با مقایسه دستاوردهای انقلاب این رشد و پیشرفت نمایان می‌شود.

معاون توسعه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه این دولت و انقلاب مردمی است، تاکید کرد: سه هفته پیش در بیست و چهارمین جلسه خیرین مدرسه ساز، خیران تنها در یک روز بیش از یک هزار و صد میلیارد تومان کمک کردند که قطعاً کمک خیران و همیاری با دولت در زمینه‌های مختلف امیدآفرین است.

مدینه تصریح کرد: نهضت هنرستان سازی، ساخت مدارس و تعمیر و تجهیز آنها به سرعت در حال شکل‌گیری است و دانش آموزان و همکاران ما هم از نظر علمی و هم معنوی رو به تلاش و پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی همچون همین پژوهش‌سراها باید شبانه‌روزی باشد و این مکان‌ها باید همیشه برای تحقیقات معلمان و دانش آموزان باز باشد.

معاون توسعه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: کشور ایران در خیلی از علوم جزو پنج کشور اول دنیا است و استعداد مردم کشور و همچنین منطقه شهرستان اردستان قابل ذکر است.

مدینه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم که این گونه مراسم‌ها توسعه پیدا کند و هر روز شاهد کلنگ زنی و افتتاح باشیم باید این زنجیره کمک مردم قطع نشود و تقاضا دارم این پروژه‌هایی که تکمیل نشده به کمک مجمع خیران تکمیل شود.

کد خبر 5700364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha