۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند

خرم‌آباد- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تاکید کرد: امروز دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مراد خوش کنار امروز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان، به فعالیت‌های نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ چه کرد و اظهار داشت: دشمنان با توطئه به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند که با حضور به موقع ارتشیان و با همراهی سپاه پاسداران این توسعه خنثی شد.

وی، به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش و عوامل تکفیری اشاره کرد و افزود: جمع کثیری از نیروهای هوایی و زمینی ارتش در جبهه مقاومت حضور داشتند و خیلی از فرزندان این آب و خاک در راه مبارزه به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، به قدرت کشورمان در حوزه‌های مختلف پهپادی، موشکی و هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی امروز یکی از ابر قدرت‌های منطقه است و دشمنان از این اقتدار نیروهای مسلح در هراس هستند.

امیر خوش کنار، به جنگ هشت ساله تحمیلی و جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمن با همراهی ۲۷ کشور دیگر در جهان تلاش کردند در اتفاقات اخیر و در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به پایه‌های انقلاب اسلامی ضربه بزنند، اما نتوانستند در مقابل ایران قوی و پیشرفته ایستادگی کنند و نقشه‌های آن‌ها نیز در این اغتشاشات اخیر نقش بر آب شد.

کد خبر 5704486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کورش کریمی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      قصد اساعه ادب ندارم وقتی من ک خدمت کردم نمیتونم لشکربادوتا تیپ رو پیدا کنم شما از کدوم اقتدار میفرمایید سرباز بودم پیشنهادکردم اما ۴پایگاه و۲افسرستوان و۵ درجه دارو۱۶۵ نیروخط۰مرزی زبیدات چمسری پیچ انگیزه دراختیارم بود مکانیزه وتا